אשכול רשויות המפרץ פונה בזאת לקבל הצעות למתן שירותי ייעוץ לאפיון חוויית הלקוחות המרכזיים – מסעות לקוחות, והכל בהתאם להגדרות המופיעות במסמכי הקול הקורא ונספחיו.
הזוכה בהליך יהיה מציע אשר עומד בתנאים ואשר ייבחר ע"י ועדת התקשרויות של האשכול בהתאם לקריטריונים שנקבעו לבחירה, ומופיעים במסמכי הקול הקורא ונספחיו.
תנאי הסף להגשת מועמדות במסגרת הקול הקורא וכמו גם אפשרות לעיון במסמכי הקול קורא במלואם, קודם רכישתם בעמוד זה.
**שימו לב – נקבע מועד נוסף לשליחת שאלות הבהרה- 9.1.22
וכן המועד האחרון להגשת ההצעות נדחה ל- 18.1.22.**